Hiranurecrin Busra_akturrk0 tabiiki de zorluğu var ama bazıları da çok rahat geçiyor inşallah sizinde öyle rahat olur ☺Çok kötü geçecek düşümcesi yerine Rahat olacak benim doğumun diyim inanın daha motive edersiniz kendinizi🥰