Insan ister istemez korkuyo ben ilk doğumumu pek hatırlamıyorum yani korku filan var mıydı ama ikincide vardı dogumdan değil de insan da bisey olacak düşüncesi oluyo hep her insan bir olmuyo benim acı eşiğim çok az ve doğumda artık gücüm kalmadı yapamıyorum diye ağlamıştım oysaki ikinci doğuma kolay okur derler doktorum beni rahatlatmak için perine masajı yaptı dalga geçti sakinlesiyim diye kafası cıktı hadi saçlarıyla oynuyorum filan diye sonra bu baktim kucağımda her şey o anda unutuluo korku filan kalmiyo Allahım herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah