Sermec27 kirmiziprens ay minik ne tatlı ya olsun erkek kardeşte iyi yoldaş olur rabbim tekrardan düşünürseniz bir kız evlat nasip eder inşallah 🤲 🥰
Bebisim12345 Icot ilk kizin kac yasinda benimde bi kizim var ikinciye hamileyim erkek olsun istiyorum ikisinide tatmak rabbim tatdirsin ikimizede saglikli bi sekilde😍🥰
Icot Bebisim12345 amin inşallah 🥰 kızım 3 yaş 2 aylık. Karnımdaki bebiş de 3 ayı doldurdu 12 haftalık ☺️☺️ Seninkiler ne kadarlık ? İnş hayırlı ve sağlıklı olacak ise tattırsın Rabbim onu da ☺️🤲🏻
Tgbkrm Sermec27 olsun önemli değil daha küçük zaten doğru söylüyorsun ben meraktan çatladıgim için duramadım😅
TansuB Sermec27 [url=https://hizliresim.com/2WV2lp][img]https://i.hizliresim.com/2WV2lp.jpg[/img][/url] Benimkinede bakar misiniz 12+3 🤭🙏🏻