Sema0708 [url=https://hizliresim.com/oeRKrs][img]https://i.hizliresim.com/oeRKrs.jpg[/img][/url] @35duygu34 banada bakar mısınız🥰
Icot Bebisim12345 amin inşallah 🥰 kızım 3 yaş 2 aylık. Karnımdaki bebiş de 3 ayı doldurdu 12 haftalık ☺️☺️ Seninkiler ne kadarlık ? İnş hayırlı ve sağlıklı olacak ise tattırsın Rabbim onu da ☺️🤲🏻
Bebisim12345 Icot benim kizim daha kucuk 8 aylik karnimdakide daha 7aylik😊aminn rabbim gonlumuze gore versinnn🥰
Icot Bebisim12345 küçükmüş evet ☺️ Ben cesaret edemedim arası 3 e yakın veya 3 yaş olsun istiyordum bu zamana kısmet oldu 3 buçuk yaşı buluyor yani ☺️ 7 haftalık demek istedin sanırım 7 aylık olmuş da ☺️ Cinsiyet tahmini için biraz daha var öyleyse ☺️
Yilmazhavva 35duygu34 tessekkür ederim aslın da 11 haftalık ama ultrason dan galiba küçük duruyo evet