BY61 Normal doğumda 42 haftaya kadar gelmeyen bebekler var sezaryen olursanız devlet hastaneleri isteğe bağlı sezaryen yapmıyorlar bebek makat geliş pozisyonunda ise 39 haftada alıyorlar herhangi bir sorun yok ise ( Sebebi de bebeğin bütün gelişimi tamamlanması için ) herhangi bir sorun var ise annede tansiyon ,şeker vb durumlarda 38 37 haftalarda alıyorlar . 🌸 Daha yolunuz uzun bunları düşünmeyin hamileliğinizin keyfini çıkarın bol bol uyuyun ilerleyen aylarınızda göbeğinizden uyuyamıyorsunuz 😇 33+1