Gzmclb1 canım çok sağlıklı besleniyorum hayatımda hiç böyle beslenmemişimdir 😀 cipsi çikolata gibi şeyler yemiyorum . Oldum olası yemeğe düşkünlüğüm yoktu . ABur cuburla fast foodla yaşıyormuşum. Onları yemeyince alınmıyormuş kilo . İnşallah Doğumdan sonrada yemeyeceğim 😀 belki hamileliğimin başında bunları yemediğim için vermiş bile olabilirim tabi . Ha bu arada kilo alınıp verilebilen birşey . Allah herkesin yavrusunu sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏