BY61 Hamileliğimle birlikte 4 kilo aldım 5. Ayımdan gidiyorum. Ya 60 oluyorum ya 61 kilo. Hamilelikte kilo almak mı doğru almamak mı ya da ikiside değil mi🤦🏻♀️😀
bilgs15 BY61 valla bende 7. Aya gircem 6 kilo aldım ama göbeğim çok yok çocuğu aç bırakıyorum gibi muamele ediyorlar 😂 doktor haftasıyla uyumlu diyor 50 dim 56 oldum bende ama kimse kilo aldığıma inanmıyor , bende amaaan diyorum 😂
Gulsurmeli BY61 Anne ne kadar kilo alırsa bebekde o kadar kilo alır diyenler var sanırım bundan dolayı böyle düşündün ama doktorumun dediğine göre ters orantılıymış bu tüm vitaminlerden yeteri kadar alınması gerekiyormuş o yüzden için rahat olsun doktorun bebeğin kilosu boyu normal dediyse kimsenin dediğine bakma gebelikte herkes kilo alacak diye birşey yok önemli olan bebeğin kilosunun yerinde olması ☺️
Taze-Anne28 BY61 bende şimdi baktım, blog kısmının arama bölümüne kilo alımı yazarsanız hamilelikte kaç kilo almanız gerektiğini küçük bi hesapla anlatmış. Hamilelik öncesi kilonuzu boyunuzun karesine böldüğünüzde çıkan değere göre söylüyor bir bakın 😊
Ermysa Valla ben de kilo almadım 6. Aydayız. Dert ediniyordum. Doktor bebeğin kilosu iyiyse sen kilo almasan da olur dedi 😅
BY61 Ermysa herkes kilo almadın diye konuşup duruyo düşünmeden edemiyorum😅 geçen ay gittiğimde sordum bebeğin bi sıkıntısı var mı diye yok dedi banada🙂
Gzmclb1 Ermysa bebek kilo alıp illaki rahimde sıvı falan da oluyor tartıda nasıl hep aynı kilo da çıkılıyor bunu çok merak ediyorum bende daha 9haftalık gebeyim de
BY61 bilgs15 ah aynı dert bende de var işte kim demiş aşırı kilolu anneler sağlıklı diye anlamış değilim😂
BY61 Gulsurmeli gelde bunu çevrendekilere anlat 😀 bi de çekinmeden dan dan suratına söylüyolar sen kilo almamışsın sıkıntı mı var dercesine. Bundan sonra belgeli konuşacam bebeğim gayet sağlıklı diye😂
MucizeAnnesii Gzmclb1 canım çok sağlıklı besleniyorum hayatımda hiç böyle beslenmemişimdir 😀 cipsi çikolata gibi şeyler yemiyorum . Oldum olası yemeğe düşkünlüğüm yoktu . ABur cuburla fast foodla yaşıyormuşum. Onları yemeyince alınmıyormuş kilo . İnşallah Doğumdan sonrada yemeyeceğim 😀 belki hamileliğimin başında bunları yemediğim için vermiş bile olabilirim tabi . Ha bu arada kilo alınıp verilebilen birşey . Allah herkesin yavrusunu sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏
PerlaAy BY61 bende 5. Aydayım 8 kilo aldım ettafımdakiler sen nasıl hamilesin hiçbişey yok diyip duruyor 8 kilo almama rağmen bi karın azıcık çıktı belli belirsiz kilolar nereye gitti anlamadım 😅
MucizeAnnesii BY61 7. Aya giriyorum . 54 ile başladım dün tartıldım 56 kiloydum . Bebeğim çok şükür sağlıklı . Daha geçen hafta doktora gittim . Bebek sağlıklı olduğu sürece sorun yok bence .