06uysal Yavrusununannesi___ son 14 😍 şuan için herçey normal doğum için uygun görünüyor. Zaten devlet hastanesine gittiğim için benim seçme şansım yok 😀 inşallah hepimize hayırlı ve kolay doğumlar nasip olur
Yavrusununannesi___ Bhrcnl hayır hiç olmadım doğuma kadar da olmam inşallah etrafımdakilerden duyduğum kadarıyla pek iyi bisey degil 😕
Ask171210 Yavrusununannesi___ yok yok inan millet o kadar abartıyo ki. Sadece kendini kasma tek bu yani canım
Bhrcnl Yavrusununannesi___ beni 38. Haftada doktorum yapacağını söyledi muhtemelen yarın kontrolüm var yapılıcak