Yavrusununannesi___ Edibaby canım benim de cuma gittim en son 3100 dü 36+4 de heralde 38. Haftamda hemen hemen seninki kadar olur🤓
Sb123 Edibaby aynıyız benimki 37 de 3500 dü 38 de 3900 oldu bugün 38+4 olduk saat 10 da sezaryen ameliyatım var ilk doğumum kilosundan dolayı mecbur böyle olcak
Zeynep0606 Sb123 masaalh dogumdan sonrada ne kadar almis yaArmisiniz bebek rabbim hayirli dogumlar eylesin🤲
esrkrt2808 Bizimki de 3 hafta önden gidiyormuş 33. Hafta 3010 Erkek ..Abartı yemek de yemem aslında .Doktorum genetik olduğunu söyledi ve böyle giderse 4 ü geçicek ve zorlamam sezeryan yaparız dedi yine de beklicez insallah normal olur 😕
aselsura123 Edibaby benim kızımda öyleydi tam 39. Haftada sezeryan ile 4100 gram doğdu benim de sancı falan yoktu ama 2 cm açılma ile 2 hafta gezdim 🤣 🤣 en sonunda açılma olmayınca sezeryan oldum 😂😂
seymacambayraktar Edibaby benim bebeğim de 23. Haftasında 670 gram 31 cm boyu doktorlar iri bir bebek olacağını söylüyorlar 😂