Edibaby Arkadaslar 38. Haftama girdim bugün. 1 aydır bebegim 3 hafta önden gidiyordu hala öyleymiş kilosu 3.600 oldu ama açılma sancı vs bişey yok. Doktor 4 kilo olana kadar normali beklicez gelmezse sezeryan dedi🙈 varmı bu haftalarda bebeği obezite olan😂
Eceatesx Edibaby bacım ne yedin ne içtin anlat da benim bebek de kilo alsin maşallah diyelim🧿🧿 15 haftaligiz 😂 bende tosuncuk istiyorum
Vildan_C Edibaby Benim kızımda 35. Haftada 3kilo 50 gramdı kafası da 4 hafta önden gidiyordu iri bir bebek dedi doktorum normal doğum istiyordum ben bebeğim son dakika golü attı bana 😂😂 olsun sağlıklı olsun da elbet dünyaya gelecek bi şekilde 😅🧡
Mrvgl Edibaby Bizim de bugün 35+3 hafta 3050 Gr olmus maşallah 🧿🧿 tam 2 hafta önce 2048 grdi. Ben de biraz korkuyorum nornal doğuma engel olur mu acaba diye. Haftaya ptesi çatı muayenesi var.
Merve43 Eceatesx dünyaları da yeseniz çok birşey değişmez bebegin kilo alımının anne beslenmesiyle çok ilgisi yok siz istediğiniz kadar iyi beslenin 3 kilo doğacak bir bebeği maksimum 3200 gram doğurursunuz
Edibaby Eceatesx hhhhahhaahahah aşırı makarna düşkünüyüm sanırım onlar yaptı 🙈 bende 12 kilo aldım totalde doktor sen bu kadar ideal kilo alırken cocugu neyle besliyosun diye sorup duruyo 😂
Zeynepvesina Eceatesx şimdiki aklım olsa kilolu olsun diye uğraşmazdım. Kızım 3770 doğdu ilk doğumum ve normal doğum yaptım ama bir hafta oturamadım afedersiniz. Dikişim çoktu. son aylarda kilo aldıran şeyler muz kaşar peynir maden suyu. Şimdi uzak durucam
iey Merve43 bebeğin kilosunun anne beslenmesiyle oldukça fazla alakası var :) sadece anne çok kilo aldı diye bebek kilolu olmuyor. Annenin beslenme kalitesi önemli. @Edibaby 34.haftadayız bizim kilomuz haftamızla uyumlu gidiyor. Ancak çok yakın bir arkadaşım 35.haftada 3.650 bir erkek bebek doğurdu birkaç ay önce :) müthiş besleniyordu gerçekten
Bilge44 Merve43 Annenin sağlıklı beslenmesi önemlidir belki ama dediginiz gibi bebeğin üç aşağı beş yukarı kilosunu genetik belirliyor biraz da. Genelde anne babanın yapısı etkili sanıyorum 🤷🏻♀️🥰👍🏻
Edibaby Vildan_C açıkcası ben normalden cok korkuyorum sezeryan istiyorum ama henüz doktoruma itiraf edemedim
Vildan_C Edibaby Ben başından beri kendimi normal diye şartladım en büyük hatam da bu doktorum bu gidişte 4 kilo üstü doğar seni de bebeği de riske atamam dedi boşluğa düşmüş gibi oldum keşke sezeryana bu kadar kapatmasaydım kendimi.
Duygusuz Edibaby benimde öyle o günlerde o kadar dı suan 38+4 3900 cumaya kadar bekleyecegiz diyet verdi Dr um büyük ihtimal cuma günü sezeryan günü verecek o zamana kadar gecer 4 kiloyu
Duygusuz Edibaby evet sizinde inşallah önemli olan saglıklı olması farketmez dogum şekli. Hatta ben de sezeryan istiyordum ilk dogumum suni sancıyla baya Bi sor dogum olmustu hem öncesinde hem sonrasında cok zorlandım en azından sezeryan da sonrasında zorlanırıım sadece
Edibaby Duygusuz haklısınız ben suni sancı olayına kapalıyım hiç iyi olumlamalar duymuyorum sunii sancı derse isteğe bağlı sezeryan anlaşıcam