Kaa bende de 50lerin üstüne çıkmıştı. Şimdi 1 2 arası çıkıyor. Levotiron 100 lük kullanıyorum. Hamilelikten önce 5gün 100 2 gün 75 kullanıyordum. Şimdi hep 100e çıkardım. Kendim çıkardım aslında. Açıkçası endokrine gitmiyorum kendim ayda 1 kan veriyorum sağlık ocağına. Hamilelikten önce gidiyordum ama virüsten korkuyorum gidemiyorum. Kadın doğum cuma gösteriyorum. Acaba yanlış mı yapıyorum.