Tugce28 bana yıllar önce hasimato hastasısin dedi ömür boyu ilaç kullanman lazım dedi. 2 ay kulalndimy biraktim..iki yil sonra doktora gittim senin hasimato kalmamış dedi. Eski tahlilde evet hasimatoymussun ama kalmamış dedi. İlaç kullanmadan gitti anlamadım. İlacı kullanmiyordum zaten komple biraktirdilar. Bu sene hamile kaldım. Bu olaydan 4 sene sonra yani. Ve triodim çok çok sınırda çıktı. 25 mg olarak kullanıyorum şuan. Oda tedbir amaçlı. Yoksa sınırda kullansanda olur kullanmasanda olur dediler. Hasimato olduğumu öğrendiğim zaman doktor yüzüme karşı senin bebeğin zor olur olsa bile düşer demişti. Çok ağlamıştım o zamanlar 20li yaslardaydim. Okuyordum. Allah’a şükür kendiliğinden geçti. Hasimato değerlerini stabil tutmak mümkün. Bebek sahibide olabilirsin. Kafana takma . İlacını düzenli aç karnına iç. Yarım saat sonra kahvaltıni yap. Kilon varsa kilonu idealde tut. Hayırlısıyla bebiş olur inşallah