Aycanmbenim Defo11 canım eritrosit yüksek çıkmış. Kan var demek idrarında ama enfeksiyonun yok. Adetliyken mi verdin idrarı
multefit Defo11 tsh degeri gebelikte 2,5 altinda olmali diyor doktorlar çok fark yok ama belki doktorunuz takviye yazabilir
neslii35 Defo11 kanda TSH yani Tiroidiniz hamileliğe göre yüksek çıkmış hamilelikte 2.50nin altında olması gerekir ufak bi yüksekliği bile göz ardı etmeyip ilaç başlayabilirler
Defo11 hilal-a ![[url=https://hizliresim.com/mnn4bd][img]https://i.hizliresim.com/mnn4bd.jpg[/img][/url]](https://)
Defo11 hilal-a ![[url=https://hizliresim.com/eJaCuk][img]https://i.hizliresim.com/eJaCuk.jpg[/img][/url]](https://)
didemblr Defo11 kanda değil idrarda. Hmmmm kan var demek ama boll bol su içilmeli ve sebebine bakılmalı 🤔
senell Defo11 aynısı benim de başıma geldi, internetten okuyunca panik oldum. Boşuna endişe etmişim. Doktorum çok yüksek değil, endişe edecek bir durum yok dedi. Belki hafif hafif kum, taş oluşumu vardır, ayda bir idrar tahlili yapıp takip edelim dedi.
neslii35 Defo11 bence internetten araştırmayın orda neye baksak sonunu kansere bağlıyorlar zaten en iyi cevabı doktorunuz verir size ama bence hamilelikte zaten hormonlar yerinden oynuyor yani ciddi bir şey olduğunu sanmıyorum sizde canınızı sıkmayın doktorunuza sorun bence
Aycanmbenim Defo11 internette herşey kanser zaten sen boşver interneti yarın sonuçlarını gösteririsin doktoruna
Birsen2906 Defo11 İnternete herseyin kanseri var canım bende geçen gün idrar verdim hafif enfeksiyon var dendi şase kullandım ki benim de 3 cikmisti