ZeHRAa ilknuraydin bende 31 hafta dayım cnm baya agirlastim gece pek.uyuyamiyorum ayakda duramıyorum çok agrm oluyo swnde durumlar ne
ilknuraydin deletedmom43 çok şükür inşllah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eder cnm cinsiyetleri bellimi😊
ilknuraydin ZeHRAa bende gece her saat başı ayaktayım bacaklarımda uyuşma oluyor bide lavabo ihtiyacı tabi çok şükür rabbime az kaldı inşllah hepimize sağlıkla yavrularımıza kavusmayi nasip eder
ilknuraydin Dykdyk kötü bi durum yoktur insllah benimde 12 18 haftalar zor geçti kanamam vardı sonra geçti çok şükür
tulinkrc ilknuraydin hayır canım henüz belli değil :) haftaya kontrolumuz var insallah ögreniriz cinsiyetleri:)
ilknuraydin deletedmom43 😊bizimde kız göstermişti erkek sonra gösterdi sağlık Li olsunlarda inşllah kız erkek fark etmez
Dykdyk ilknuraydin Benimkiler çift yumurta ikizi Çarşamba günü aşırı sancı ağrıyla doktora gittin ntsye bağladılar sancı göründü 2 gün hastanede yattım
Oznurlamazi ilknuraydin benim de biri kız kac hafta da belli oldu kiz oldugu ama oteki gostermiyor ya inat etti 😀
Oznurlamazi Çok sukur 17haftamız kötü gunleri geride bıraktık şükür rabbim kucagımıza almayı nasip etsin☺️
ilknuraydin Zeyneplemehmet maşallah rabbim hepimize sağlıkla yavrularımıza kavusmayi nasip etsin insllah 😊