Denizsa Ozzzzz_ geçmiş olsun canım bende kullanıyorım herhangi bir lekelenme ve kanamam yoktu önlem amaçlı vermişti doktorum seninde kesilir inşalallah bebeğin seninle sağlıkla kalır 🙏
Sita3434 Busrakilicelli Evet canım ama cok cok az kırmızına döner gibi oldu şükür devam etmedi ama kahverengi de olsa kırmızı da olsa lekelenme hayra alamet değil her türlü lekelenme risk ama her leke her kan da düsük olacak diye bir şey yok bu süreçte bunu öğrendim
Busrakilicelli Sita3434 canim benim de kahverengi akinti geldi. Doktora gittim hemen progestana başladık. Suan leke filan yok şükür. Biz de daha 5+5teyiz
ATC Parla_ bende 5+6 yım adet tarihine göre geçen hafta ultrasonda gözükmedi perşembe gidicem inşAllah kalp atışını da duyarım siz gördünüz mü gittiniz mi hastane de 6 Ocak mo son adet tarihinx
Parla_ ATC son adet tarihin 5 ocak benim. Evet gititğimde keseyi gördüm minicikti. Darısı size inşallah🙏🙏
Denizsa Benim belirtilerim 4 haftada çok yoğundu şuan birden ortadan kayboldu 🙏umarım böyle devam eder yaaa
Haticeylm Denizsa benimde birden kayboldu sadece goguslerde hassasiyet var acaba bı problem yoktur dimi şuan bende 5+6 gunlugum
Denizsa Sadece uyku kaldı çalışıyorum eve gider gitmez yemeği yiyorun uyuyorum 😂sosyal hayat 0 benim gibi uyuyanlar varmı nasıl açıyorsunuz uykunuzu
blueberyy00 Parla_ sabahları bulantım oluyor ama idare ediyorum binde bir istifa ediyorum baş dönmem çok var sürekli uyumak istiyorum akıntım arttı hafif kasık agrım oluyor ara ara belim kırılıyor ama
Zehraah Parla_ kızlar ben bu artı olayını anlamadim ben mesela 6 hafta 6 günlügüm 6+6 mı yazcam hahaqg
Zehraah blueberyy00 görduk hatta kalbi bak dedi kımıldıyordu cok sasrmıstim ama bebek sayılmaz ya nokta kadar bişey