Canerkan1 Parla_ şimdilik iyi bakalım daha yolun başındayız en güzel bekleyiş zorluklarla dolu olsada sonu değer
Meless Denizsa merhaba 6+5im bende🤰🏼 5+2de keseyi gördüm ama bebişi görememiştik. Haftaya gidip hem kalp atışı hem de bebişi görcez inşallah🙏
Citlenbiks Parla_ benim de 5+0 bugün keseyi gördük. 4,5 haftaya uyumlu dedi doktor ve 15 gün sonra gel dedi.
Denizsa Parla_ bende cuma günü tekrar kese takibi için gideceğim canım sağlıkla kalp atışlarını da görelim inşallah 😍çok büyük heycan
Ozzzzz_ Parla_ bende bugün tam 6 haftalık oldum geçen hafta keseyi gördüm çok şükür 🙏🏻 Ama pembe kanamalarım var arada progestan kullanıyorum 😢
Denizsa Ozzzzz_ geçmiş olsun canım bende kullanıyorım herhangi bir lekelenme ve kanamam yoktu önlem amaçlı vermişti doktorum seninde kesilir inşalallah bebeğin seninle sağlıkla kalır 🙏