Hamilelif SmeyyeAkglAydn biz ilk 5+3 de gittik Bu cumartesi ye kalp atışını duyarız dedi insallah duymaya gitçez yani 6+6 da keseyi ultrason dan görmüştük geçen hafta
MeralimekEkinci Hamilelif bende 6+1 de alttan keseyi gördük yolkla birlikte geç döllenme olabilir dedi doktorum arefe günü gideceğim adete göre 8+2 olacağım ama doktor ona bakma dedi inş duyarız
Hamilelif MeralimekEkinci inşallah herkes duyar bebişinin kalp atışını sonrada sağlıcakla kucağına alır 🙏🏻
SmeyyeAkglAydn Hamilelif amin inşallah ben bu duyguyu hissetmeye başladıktan sonra bütün annelere de dua ediyorum ☺️