Deletedmom15257 Merveotag bebegin gelişimi için 12 haftaya kadar kullanmalısın hatta gebelikten once 3 ay başlamayı
SmeyyeAkglAydn Merveotag doktora gitmedin mi canım doktorlar ilk folik asitle başlıyorlar zaten. Kesinlikle kullanmalısın.
Rojinn Gebelikten önce bşr ay boyunca folikasit almıştım Şu an ilac almıyorum sağlık ocağı decavit vermişti bir kaç sefer kullandm baktım çok acıktırıyo bıraktım şimdi her gün bi avuç ceviz 4 tane kuru incir süt yumurta diye kendime bi ölçü koydum sabahları yiyom ayın 12.de kontrolüm var bakalım dr ne verecek 😊
Glmgkcmm SmeyyeAkglAydn benimde bu iki gindur var fazlaca hareket bile edemiyorum canm aciyor sendemi oylesin canim
Hamilelif Benim doktorum folbiol verdi previt kullandım öncesinde o da iştah açar keşke kullanmasaydın onu dedi zaten kilolu hamile kaldım 6+3 Bugun
SmeyyeAkglAydn Hamilelif bende bugün doktora gittim hesaplarıma göre 6+3 henüz kalp atışı dayamadık siz gittiniz mi duyuldu mu acaba ?
Glmgkcmm SmeyyeAkglAydn kişiden kisiye degisiyor 7. 8. Haftada duyan cok bakalim bende ilk kontrolme 6+1 de gitceminsallah duyabilirim
Hamilelif SmeyyeAkglAydn biz ilk 5+3 de gittik Bu cumartesi ye kalp atışını duyarız dedi insallah duymaya gitçez yani 6+6 da keseyi ultrason dan görmüştük geçen hafta
SmeyyeAkglAydn Glmgkcmm yatarken kalkarken bıçak gibi saplanıyor belime agrı ama doktor normal dedi yani inşallah normaldir ☺️