haticesrtrk Muselo bende saglikocagina gittim bayram sonra gel dedi o zaman da 21 haftalik oluyorum ac karnina dedi özellikle
haticesrtrk Edayekta ya canm ben simdi haftaya 20 hafta olacak detayli usg gidecem saglikocagindaki hemsire fazla bebek büyümeden yaptir dedi gostermiyor dedi hemsire
Abdbahar 2.dozu dün yaptırdım kolumu kaldıramıyorum ya 😤bu aşının tabiki yapılması gerek kullanılan metallere güven olmadığı için bebişlerimizi korumak zorundayız
EdaKnayenkartal Kızlar kol ağrısından başka bi yan etkisi oluyormu bebek hareketlerınde azalma vs bende yaptırcamda daha aramadı benı sağlık ocagı yarın bi arayıp sorayım 🤔
haticesrtrk EdaKnayenkartal canm aramadilarsa saglikocagina git sor waktin gecmeden benide aramadilar
Edayekta EdaKnayenkartal beni 20 haftanin sonuydu cuma gunu aara.islardi o gun gidemedim pazartesi gittim 21.haftaya girmistik
Edayekta EdaKnayenkartal 20.haftanin sonuydu canim cuma gunuydu bendw pazartesi gittim 21.haftada vurulmus oldum
TospikAnne haticesrtrk bana sağlık ocağı 17. Haftama gün vermişti. Ben onu doktoruma söyledim. Oda ben sana söyleyeceğim olacağın günü dedi. 20. Haftamda vuruldum.
CansuDemir Bende aranmadım.Zaten sağlık ocağım değişcekti adres değişikliğinden. Gittim kaydoldum, 9 haftalık filandım o zaman.Hastanede ne tahlil yapılırsa bilgi verdim.İzlem ve aşı günlerini yazıp verdiler.Ayrıca gebe eğitim günlerini de yazdılar.Kontrol günlerinde sabahtan aç gidiyorum hep.