Muselo ben 21. Haftamdayım geçen hafta ilk dozu vuruldum. Bu aşı sen ve bebeğin için önemli. Nedeni de şu ameliyat oluyoruz veya göbek bağı kesilirken ameliyathane edevatları ne kadar strerilli de olsa önlem almak amaçlı doz doz vuruyorlar. Bu yüzden çok önemli canım 😘