Srpl07 çok şükür hamile olmadan önce öyle sıkıntılarım yoktu, araştırıyorum bebeğe de kan akışı gittiği için kalbimiz normalden daha fazla kan poppalıyor, belki kan basıncım mı yükseliyor hormonlar mı çözemedim ama çok şükür dayanılmayacak gibi değilim, Bitter çikolata yiyorum ama Türk kahvesi zararlı diye içmiyorum doktoruma sorarım kahveyi ama