Minnak07 2 tane doktorum var ikiside birbirinden iyi ama poliklinik olduğu için gece acık değiller maalesef sadece Zübeyde hanıma git diyorlar gece sıkıntı olursa bir sıkıntı olmaz inşallah ama olursa oraya gideceğim . Daha gitmedim bilmiyorum ama şehir hastanesinde gördüğüm manzara berbattı Rabbim bir daha düşürmesin. Gecenin yarısı birden çok kan boşaldı hemen gittik şehir hastanesi daha yakın diye çok kanamam var diyorum tamam oturun bekleyin dedi ve yarım saat oturdum orda su gibi kanamam var ama hissediyorum içeride 2 3 çocuk var lak lak yapıyorlar alışveriş yaptıkları internet stesi konu acil hasta geldi kadın 40 haftalık suyum boşaldı diye geldi iyi yat cıkar altını yazık kadının sancısı ver yakınını almıyorlar kimse yardımcı olmuyo erkek hasta bakıcı basında kapalı kadın utanıyo haklı olarak onlar daha sohbet ediyor. O sahneden sonra zaten cok pisman oldum ama bebeğim gitti diye düşünüyorum ağlıyorum bi taraftan o an mecbur kaldım o masaya yatmaya savururcasına ultrasonla baktı bana kalp atısı var ama belki 1 saat sonra olmaz dedi düşük riskin var dedi onları zaten söylemiştim girerken ama1 saat sonra olmucak demesi yıktı beni çok şükür hala düşük riskimiz var ama bebeğimin kalp atışlarıda var hızla büyüyor bir daha Rabbim düşürmesin oraya 🤲🏻