Hndeegegzl İkinci gebeliğim ilk hamileliğimde rahim ağzı bu ölçulerdeyken progestan kullanıyodum fakat bu doktorum gerek görmüyo bu değer de gereklimi sizce ?
Nasippp Hndeegegzl yani bence kullansan iyi olur tedbir amaçlı farklı doktorlar mı? başka doktor görüşü de al
Esosun Hndeegegzl farklı bi doktora gitmeni öneririm. 31 mm iken bana serklaj yapılmıştı korkutmak istemem sizi ama
merveklyc Hndeegegzl 16+2 yim dört gün önce benim de 33 çıktı erken doğum riskin yok dedi 5 haftalıkken 40 mm di.Riskli bi ölçüm mü ki 🤔
Nasippp Hndeegegzl canım bence başka doktor görüşü al riske atma peki ilk gebeliğinde normal hayatına devam etmiş miydin
Hndeegegzl Nasippp yok onda sürekli yatiyodum ama ara ara kanamalarım oluyodu canım sizinde varmı böyle bı sorununuz
Nasippp Hndeegegzl canım benim 14. Haftada 35 mm ile dikiş atıldı bende yatıyorum devamlı şükür iyiyiz 32 olduk bence başka dr ya git eski doktora gitme imkanın varsa
Hndeegegzl merveklyc benim ilk gebeliğim de progestan kullanmıştım fakat bu doktor 25 mm altı risk taşıyo deyip bişey vermedi
Nasippp Hndeegegzl yani bizimki tedbir amaçlı oldu sanırım pat küt die daha önce 3 düşük var ondan sebepte olabilir
Esosun Hndeegegzl benim önceden 19. Haftalık bi düşüğüm var o yüzden canım sana yapılmayabilir ama bana mecburdu çünkü yine rahim ağzım çok az açılmıştı ve 31 mm ile 20. Haftamda serklaj oldum şimdi 28 olduk çok şükür yatıyorum sürekli yatmanı tavsiye ederim kalkmaman gerek
Merveee6 Hndeegegzl kanamam oldu canım ikili taramadan önceki 9. Ve 10. Haftalarda ama şimdi 16 haftalık oldum hiç kanamam olmadı şükür
merveklyc Hndeegegzl Sorun yoktur canım riske atacaklarını sanmıyorum bana da bişey vermedi.Bi de karından ölçümler net değilmiş benim 40 mm alttan ölçümdü 33 karından ve idrara sıkışık değildim
Hndeegegzl merveklyc ya benim iki doktor farklı tedavi uyguladığı için kafam karıştı biraz da canım inşallah sıkıntı yaşamayız
Nasippp Hndeegegzl ilk bebeğim 12-13 haftalık düştü 1 hafta süren kanamam vardı son 2 sin de kalp atışı hiç almadık ama bunlarda da öğrenir öğrenmez kanama olmuştu
AlinaET Hndeegegzl alakasız olucak ama bilmediğim için soruyorum bu rahim ağzı uzunluğu nedir her hamilede bakılıyormu nasıl bakılıyo bu başlığı burda görüyorum sürekli ama bizim doktorla aramızda hiç lafı geçmedi 🤭🙈
Hndeegegzl AlinaET her hamilede bakılır ama bi sıkıntı yaşamadığıniz için belkide size ayrıntılı bilgi verilmemiştir rahim ağzı kisaldikca erken doğum riskiniz artar onun ölçümü 😄
Hndeegegzl Nasippp sanırım kanama olmadığı için bı önlem almıyor benim de ilk hamileliğimde kanamam vardı