Şeker yüklemesi yerine neden açlık tokluk ölçmüyorsunuz ? Evet o şeker yüklemesi zehir. Doç dr ayla üçkuyu asla önermiyor kadın Doğum Doktoru kendisi ben evde açlık tokluk ölçerek Allah’ın izniyle şekerimy olduğunu buldum şeker yüklemesi de yaptırmadım. Yaptırmayın da sürekli açlık tokluk ölçün derim ben . Zaten bitmiş haftanız . En zindan şekeriniz varsa dikkat edersiniz şeker yüklemesi de yaptırmamış olursunjz