Neslibt72 teşekkür ederim :) evet öyle pko tamamen sağlıklı beslenme ve düzenli egzersizle kontrol altına alınabiliyor ilaçlar vs.. Hep geçici tedavi ben ilk defa bu ay yumurtladığımı bile fark ettim o bile beni o kadar mutlu etti ki ve gün içinde çok su içtiğim için sürekli tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonum da artık yok çok şükür 🙏
Böyle yazdım yazması okuması hatta başta yapması bile kolay geliyor ama malesef zor hep bir pes etme bırakma düşüncesi oluyor bende çok zorlandım hele ki tatlı krizlerim elim ayağım titredi sinirli agresif biri oldum ama geçti gün gün kendinizde ki değişimi gördükçe zaten motive oluyor devam ediyorsunuz
Bir arkadaşım da yapıyordu akşam pasta yemiş amaan bozdum diyeti zaten demiş bırakmış diyeti en büyük yanlışlardan biri bu yemiş olabilirsin 1 pasta sana kilo aldırmaz ki yarın diyetine devam edersin yani sen o 10 20 kiloyu bir pastayla almadın ki bu yanlışı yapmazsanız çok daha kolay olur :) bende yapmıştım ordan aklıma geldi