Zzeynep1 çok iyi anlıyorum seni bende 1 yıl içinde 3 düşük yaptım bak bize yeniden nasip etti allah bizimkiside çok istenen bir bebek kötü düşünme ama güzel olur inşallah yarında benim kontrolüm var keseyi gördük ama keseye göre hcg değerim çok Yüksek doktorun aklına takılanlar var inşallah bebeği görürüz yarın