39+1 den merhaba herkese bende yarın bebeğime kavuşuyorum Allah’ın izni ile 🙏🏻 Hafif ıslaklık oldu bugün ,malum yoruldum biraz duştu hastane çantası son eksikleri derken..ama kasıklarımda aşırı baskı var bebiş biraz aşağıda gibi, sürekli wc ihtiyacım oluyo son zamanlar çok zor geçiyor 😌herkese hayırlı doğumlar 🌸