0000kardelen 39+2 haftalık olduk Şubat anneleri nasıl gidiyor son günler vakit geçmiyor.🤦♀️🤗 Sizler ne durumdasınız ?
ikievlatannesi 0000kardelen bizde 38+5 olduk kızımla nisanim falan gelmedi ama bugun sabahtan beri yoklayip giden ara ara sancılar var alt tarafım agriyo ve baya tuvaletim varmis gibi hissediyorum gidiyorum ama yok ve sancilarim kasiktan giriyo insallah hayirlisiyla kucagimiza aliriz bebislerimizi kolay dogumlar nasip etsin Allahım 🤲🥰
Duygusuz 0000kardelen 38+4 iki seferdir dogum olcak diye gidiyorum hep geri geliyorum bugun dr um bebegin kilolu oldugunu cumaya kadar gelmezse zorunlu sezeryan olacagını söyledi
0000kardelen _NY3- hiç bir belirtim yok geçen hafta ayak sancılarım olmuştu bu hafta tık yok sizde var mı ? Son günler geçmiyor
_NY3- 0000kardelen bende hiç belirti yoktu 2 gündür çok hafif adet ağrısı gibi ağrılar oluyor onun dışında bir şey yok
0000kardelen Nurov benim daha ne olacağı da henüz belli değil çatı muayenesi de yapılmadı bekliyoruz oğluşu öyle 😂🥰
0000kardelen ikievlatannesi amiiin hepimizi kurtarsın bir avazda rabbim 🥰🙏🏻 Benim ara ara ufak kasılmalar oluyor her an gelecek heyacanı var işte ama yok hala 😅
Nurov 0000kardelen hayırlısıyla alalım hepimiz inşallah😍 ama çok sabırsızım nasık geçicek şu iki gün bilmem
ikievlatannesi 0000kardelen Valla insan her sancı girdiginde heyecanlanıyo acaba geliyo mu diye 🤣 son haftalar son günler cok zor oluyo Rabbim yardimcimiz olsun 🤲♥️
0000kardelen Nurov gene biliyorsun hangi gün kucağına alacağını rabbim kavuştursun sağlıcakla hepimizi 🥰🙏🏻
Sumeyye5821 39+5 bekliyoruz ama gelmiyor duu iki haftadır geldi gelicek diyoruz 😂 bnm ağrılarım çok oluyor çatı ağrısı bel ağrısı flan ama yok gelmiyor cumaya kadar bekliyelim dedi doktor yoksa suni ile sanırım başlatıck 🤷♀️
Selma_brn Duygusuz Maşallah 🥰 peki beyaz akıntınız oluyor mu ben günde 2 defa fln çamaşır değiştiriyorum sizinde öyle yoğun geliyor mu
Kahvekokusu 38+5 teyim inanılmaz sancım var bugün. Son 1 saattirde kronikleşti. Herhangi bi belirti yok nişan veya su gibi olsa hemen doktora koşcam da. İlk gebeliğim ne yapacağımı da bilmiyorum tam 😫
Gokceemrah 0000kardelen bugün kontrolüm vardi gittim acilmaya bakıldı hic açılma yok dedi 39 haftaligim nts ye girdim bebekde sanci çıkmadı ama bende çıktı benim bacak aralarim cok ağrıyor kemiklerim kopacakmis gibi oluyor 😔 cumaya gene gel nstye baglicam dedi bakalim nasil olucak