Ezel_hazel lifeofmybaby valla genel olarak beğeniliyor ama tabi her zamanki gibi kötü yorum yapanlarda var. Idille ılgın arasında kalmıştım idil koydum kulağa daha hoş geliyor diye:)
Ezel_hazel lifeofmybaby milleti çokta umursamadım valla ben ve eşim beğendiysek kime ne.inadina o ismi koydum iyikide koydum misler gibi idilim kollarımda şimdi adıyla yaşasın
lifeofmybaby Ezel_hazel bende işi inada bindirdim artık koyucam yani kesin çünkü eşimde bende baştan beri İdil diyoruz asla değişmedi😍 inşallah benimde idilim sağlıkla doğar 😍 sizinkinide Allah bağışlasın sağlıkla büyüsün idil prenses😘🙏🏻
Ezel_hazel lifeofmybaby koyun tabi siz begendikten sonra sıkıntı yok:) amin inşallah çok teşekkür ederim. Size de hayırlı sağlıklı doğumlar inşallah hayırlısı ile 😇🙏
Ddmbcglu Bbtl34 bende fatklı istiyorum da yok yeğenimin adı olmasa merlin koyucam herkes yabancı falan diyordu değil arastırıldı anlamıda güzel belki fikir olur 😌
elediyebiri Ben kizimin adini Elina koyucam. Benim ve babasinin isimlerimizin Ilk hecesinin birlesimi. Acikcasi bir anlami var mi bilmiyorum. Daha sevgiliyken kendi koyacagim kiz-erkek isimlerini belirledigim icin o zaman bulmustum. Esim de zerya koymak istiyor 2. ismini.
Smyrhkn123 Bizde ahsen koyduk anlamini iyi arastirin canim linkci tayfalara bakma sen gayette arastirarak koyduk hangi isme icin siniyosa onu koy her seye yorum yapanlar elbet oluyo senin ve esinin karari simdiden adiyla yasasin 🙏🏼
gel_artik_bebegim Tugceakdgn eylül , duru ,lale ,öykü, esma , gözde , melike , ilkay , gizem , gamze , burcu ,ipek , damla , çiçek , cansu , ceyda, funda ,fulya ,meliha