Ays0 Nil düşünüyorum şuan ama daha çok var belki fikrim değişir benimde. Çok popüler isimleri sevemiyorum ama eski sığ isimleri de beğenmiyorum zamanı geçmeyecek düzeyde bir isim ariyorum bakalım
Pina T-aksoy lütfen saçmalamayın ücret ne ya Asıl siz iyice araştırın insanları koydukları isimden uzaklastirmayin Allah’ın hediyesi demek Ecrin ismi öyle istagramdan takipçi kasmak için olan sayfalaa da güvenmeyin
Arnisa Pina bende tvde hoca söylerken rastlamıştım ecrinin anlamı Allah’ın hediyesi demek değilmiş. Bence iyi araştırın her yazan şey doğru değil. Gerçek anlamını bilmiyorum araştırmadım o ismi düşünmüyorum çünkü. Google de isim araştırmayın lütfen hepsinin anlamı uydurma çıkıyor
Cigdem175 Tugceakdgn kesinlikle doğru luna ,lina, bunlar kedi ismi😀😀😀 Selinay Efnan Yade Yüsra Ilgın Didar Dilay Aklıma gelenler bunlar bebeğimin cinsiyeti henüz belli değil bende kedi ismi koymayacağıma o kadar eminim ki 😀😀 sağlıkla gelsin bebeğimiz inşallah
KMerveK Tugceakdgn ben kızım olursa Ahsen ismini koymak istiyorum çok naif bi isim ve bu ismi tasiyanlarda hep tatlı naif kızlar oluyor sirayet ediyor heralde isim belki sizde beğenirsiniz
Deniz1634 Didi6 gerçek bu düşünceniz ya benim pek içime sinmedi ama kardelen bilemedim şimdi karıştım .
beatrice Google dan isimlerin anlamına bakanlar yanılgıya düşer arkadaşlar, sözlükten anlamını teyit etmeniz gerekir.. Zaten hangi ismin anlamına bakarsanız cennetteki çiçek, cennetteki ırmak, kapı vs.. 😑
nrg4958 Tugceakdgn aylin ilay masal yaz ilda iklim doğa nehir benim listemdekiler, lina mina mira mila asya vb isimlerden ben de baya sıkıldım
[silindi] Tugceakdgn cinsiyet henüz belli değil ama kızım olursa ben iclâl ya da hilâl koymayı düşünüyorum 😊
lifeofmybaby Ezel_hazel ayy idil koymak istediğim isim her tanıdığım idil çok güzel ve başarılılar😍 çevredeki tepkiler nasıl acaba idil ismine? Çevremde herkes idil koymak istiyoruz deyince o ne be diyorlar sinir oluyorum😡
Ezel_hazel lifeofmybaby valla genel olarak beğeniliyor ama tabi her zamanki gibi kötü yorum yapanlarda var. Idille ılgın arasında kalmıştım idil koydum kulağa daha hoş geliyor diye:)
Ezel_hazel lifeofmybaby milleti çokta umursamadım valla ben ve eşim beğendiysek kime ne.inadina o ismi koydum iyikide koydum misler gibi idilim kollarımda şimdi adıyla yaşasın