Merhaba güzel anneler.. Bende hikayemi yazmak istedim. Aslında hiç vaktim yok iki bebekle uğraşıyorum çünkü. Ama ilk doğumumda hikayemi yazmamıştım içimde kalmıştı. O yüzden ikinci doğum hikayemi yazmak istedim. Bu gebeliğimi tamda eşimin doğum gününde öğrenmiştim ona da baya süpriz olmuştu. Neyse hamileliğim öyle böyle geçti. İlk zamanlarda mide bulantım olmuştu biraz . Onun dışında nefes darlığım çok olmuştu. Ama atlattık çok şükür. Ben tabi sabırsızlıkla gelsin diye bekliyorum. Zaman su gibi geçti. Ama son günlerim aylar gibi geçmek bilmiyordu. Doğumumdan bir gün önce derin temizlik yaptık. Annemler kayınvalidemlerle beraber. Bebeğimin başı kanala inmemişti. O yüzden bende baya yordum kendimi temizlik falan yaptım. Derken akşama doğru baya ağrım olmuştu. Sonra erken yattım dinlenmek için . Sabah 6 gibi kasıklarıma giren ağrıyla uyandım. Hatta post açmıştım bende doğuruyorum galiba diye… Sonra dakika tutmaya başladım. 15 dakikada bir ağrı giriyordu. Zaten ilk doğumumdan tecrübeli olduğum için doğum ağrısı olduğunu anlamıştım. Eşime söyledim. Kalktım evimi topladım. Son hazırlıklarımı yaptım ve kayınvalidemgile geçtik. Orda kahvaltı yaparız ağırlaşırsa ordan hastaneye gideriz diye düşündük. Kahvaltı yaparken ağrıdan ağlayarak kalktım sofradan. Çünkü şiddeti artmıştı. Eşim hastaneye gidelim dedi. Gittik. Açıklığımın olmadığını bebeğin başının kanala girmediğini söyledi doktorum. Nstye bağladılar. Sancım vardı ama yeterli olmadığını söyledi. İstersen eve git sancın sıklaşınca gel dedi. Hastaneden çıktık eve giderken sancımın 5 dkkada bir geldiğini farkettim. Eve girdik ben kıvranıyorum aradan bir saat geçti geçmedi tekrar hastaneye gittik. Çünkü yerimde duramıyordum. Hastaneye gidene kadar 3 dkkada bir girmeye başladı sancılarım. Doktorum tekrar muayene etti ve 5-6 cm açıklık dedi . Şaşırdı oda baya. Hızlı gelişmişti çünkü.. neyse yatışım yapıldı. Üstümü çıkardım hastane elbisesi giydim falan derken sancım tavan yapıyordu. Ebe suyumu patlattı. Eğer baskı hissedersen bebeğin başı gelmiş olur dedi bize seslen dedi ve çıktılar odadan. İki dakka sonra bana bi ıkınma isteği geldiki anlatamam. Eşime dedim koş çağır ebeleri bebeğin kafası geldi 😅😂😂 eşim odadan koşarak bi çıktı koridorda ebelere başı çıktı diye sesleniyor 😂😂😂 ebeler koşarak geldi baktılar . Ayy bizide korkuttun dediler gelmemiş daha başı. Ama açıklığım 9olmuştu. Ve artık gidiyoruz dediler. Annemler falan ağlamaklı gözümün içine bakıyorlar . Ben el sallıyarak doğuma gittim. Ikınma olayı çok yordu bu sefer beni. İlkinde daha kolay çıkmıştı. Neyse 20 dakkalık kadar uğraştan sonra bebeğim çıktı. Yanağıma koydular o an tüm ağrılarım bitti. Dikişim atıldı . Hiç bişey hissetmedim. 20 dk sonra odamdaydım. Hemen bebeğimi getirdiler emzirdim. Allahım bu duyguyu ikinci kez nasip etti çok şükür 🥰🥰🥰. Bu doğumumda Zordu ama daha hızlıydı. Daha çabuk bitti. İkinci doğumlar gerçekten çok hızlı ilerliyor. Allah yardım ediyor kızlar. 9günlük olduk bile… ben kurtardım rabbim sizleride bir avazda kurtarsın. Hayırlı kolay doğumlar diliyorum hepinize 💜😘