Elif06_ bence erken değil. Ben cinsiyetini öğrenince almaya başladım. Çünkü bir anda her şey alınmıyor.şu an 26 haftalığız büyük ürünlerini hep aldım ufak tefek şeyler kaldı. Arada bir bez stokluyorum. 30.haftadan sonra da hastane çantasını hazırlamaya başlayacağım. Araştırarak,indirimleri de takip ederek,zamana yayarak alınıyor. Bim’e gelen bebek ürünlerini beğeniyorum. Geçen gelişinde birçok ürün aldım. Beyaz 2′li iç zıbınlar çok kaliteli ve uygun fiyatlı öneririm.