Acya Doktorun en doğrusunu söyler kötü bir durum varsa bayıla bayıla söylüyorlar için rahat olsun. Onlar bizim gibi hassas düşünmüyorlar. 6 haftalık bebeğimi kesede göremedi diye 3 gün sonra aç karnına gel alıcaz dedi, o 3 gün nasıl burnumdan geldi siz düşünün, sonra gittim ki kalp atışı da var bebek de şimdi kızım 3 yaşında. Çok endişe ediyorsanız bir doktora daha ölçtürün belki ultrasonunda bir sıkıntı da olabilir ya da maddi durumunuz iyiyse prenatal test var sizden kan alıp bebeğin genetiğini inceliyorlar o %99,8 doğru sonuç veriyor.