Acya canım moralını bozma hamileliğinin tadını çıkar bol bol dua et tesbih cek rabbime sığın gerisi gelir zaten başka bi kaç doktorada git derim durumun varsa ama kafana takma derim inşallah bebişin sağlıklı bi şekilde alırsın kucağına güzel günler çabuk geçiyor ona göre duamdasın😊😊🤲