arzuublm güzel annişler günde 2lt su içebiliyorum ama artık 3 lt içmem gerektigini söylüyorlar ama içemiyorum çok zorlanıyorum bu konu hakkında siz neler yapıyorsunuz yada içtigim miktar yeterlimidir ?
Merveakbb arzuublm Normal hamile kalmadan once 2 5 litre hamile kaldiktan sonra 3.5 litre içilmesi gerek diyo doktor bebek icin
Busra3496 arzuublm 3 ideal bir ölçü bence yanına sürekli su şişeleri koy ve hatırlatıcı yap kendine ben de çok sevmiyorum ama el mecbur içiyorum
Sedagb arzuublm ben 1.5 litrelik şişelerden içiyorum hem takip edebiliyorum. İçemediğim zamanda ılık ve soğuk suyu karıştırıp içiyorum daha kolay oluyor.
Betuledem arzuublm ben içemediğim bazı günlerde sürahinin içine elma nane vs atıyorum biraz aroma verince mide bulantısı yapmıyor, içimi kolaylaşıyor benim için, belki siz de deneyebilirsiniz
Merveakbb arzuublm hizla içme canim yudum yudum iç hatta doktorum bana içine nane at limon sık iç dedi bide oyle dene
arzuublm Mucizenin_annesi8 cevremdekiler yeterli degil artık 5.aya gidiyorum yükseltmem gerektigini söylüyorlar
Mervee26 arzuublm belirli bir miktar yok. Günde 3 litre 4 litre onun sınırı yok maalesef. Ben de çok zor su içen biriyim. Su hatırlatıcısıyla 2.5 litre içiyorum. Bebeğin suyu iyi olduktan sonra zorlamayı kendinizi daha da fazla içmek için
Mervee26 arzuublm gerekli tabi ama 3-4 litre fazla geliyorsa zorlamayın. Su zehirlenmesi diye bir şey var. Ben 32. Haftaya girdim 2.5 litre ile çok şükür sorun yaşamadım
Seda-34 arzuublm suyun içine sevdiğiniz bir şeyi atsanız. Bazı kişiler bu şekilde daha rahat tüketiyor mesela ufak bir parça limon ya da 1 tane çilek vs. Gibi hafif tat verici şeyler
Peraaaa Kiloya göre hesaplanıyor canm netten bak Fotoğrafına göre 2 lt yeterli gibime geldi Zaten havalar ısınınca ister istemez su tüketecez, bide ağırlaşınca