TubaTopal Benim bebişte 39 haftalık 3700 oldu haftasına göre büyükmüş ikinci bebeğim ilki normal oldu bunda da Doğum anında normal mi sezeryan mı olacağı belli olur şimdi bişey söyleyemeyiz dedi en iyisi kendini doktora bırakmak yoksa strese giriyor insan