Arya92 bende bişe anlamadım ya kafam karman çorman bide o kadar acıyı cekip olmuyor diyipte sezeryan olmak var 😌bakalım haftaya perşembe doktorumda daha detaylı bişey soyler heralde.risk almak istemem ,heran doğurabilirsin dediği için hareket etmeye korkuyom şimdi😆rabbim yardımıcımız olsun ya cok değişik düşünceler içindeyim