BetulDuru12 Benim 2 yaşında bir kızım var ve şuandada 14+4 haftalık hamileyim cinsiyeti çook merak ediyorum bi kızım var bir de oğlum olsun istiyorum sizde durumlar nedir ? 🥰
Sumisalii BetulDuru12 aramizda cok fark yokmus bende 14+6 haftalik hamileyim 11+2 de erkege benzetti 13+4 %90dedi
Birkiz BetulDuru12 benmde 34 aylık bı kızım var sımdıde 20+4 haftalık hamileyim oğlum olacak Allahın izniyle
BetulDuru12 Sumisalii kızları olanlar oğlan sevgisini tatmak istiyor oğlu olanlarda tam tersi sağlık olsun canım Allah onlara can sağlığı versin ☺️🥰
Sumeyye5821 Selam Bnm bir oğlum var 16buçuk aylık şimdi 2ci kızıma hamileyim son günlerdeyz bu gün yarın gelicek diye bekliyorum 🤗
BetulDuru12 Sumeyye5821 Yaa ay ne güzel 😍Size iki sevgiyide tadacaksınız bakalım bizim daha cinsiyetimiz belli değil Sağlıkla gelsin inşallah bende bir an önce zaman geçsin istiyorum ☺️
Kardlnozge Sumisalii bana da %90 erkek dedi hala bekliyorum kontrol zamanını bidahaki kontrolde kız derse sasmam %10 luk ihtimal mevcut😊
Sumisalii Kardlnozge allah gonluneki kismet etsin cnm bende cok istiyorum insallah benimde bi oglum olur
BetulDuru12 2prensannesi2008 Sağlıkla gelsin canım inşallah ❤️Abi kardeş destek olurlar birbirlerine işte ☺️
Begumhane 2prensannesi2008 benimde 3buçuk yaşında Bi oğlum var 19 haftalık kız bekliyoruz rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin❣️
Sumeyye5821 BetulDuru12 sağlıklı olsun lar inşallah cnm gönlünde hangisi varsa o olsun cinsiyetide inşallah 🤗😍
Kardlnozge Sumisalii Allah sağlıklı hayırlısını evlat etsin öncelikle gönlünüzden geçen de nasip olur inşallah 😊
EbruMeva Selam 2.5 yaşında dünya tatlısı bir kizim var şimdi de 10+2 haftalık hamileyim henüz cinsiyeti belli değil ama ben yine kız istiyorum sanırım 🤭
BetulDuru12 Yeppudaa Ne güzel benim hep hayalim ilk çocuğumun kız olmasıydı eşimle hayal kurardık hep Rabbim nasip etti şimdide oğlum olursa tadından yenmez ama kızım olursada üzülmem tabiki evlat evlattır Rabbim sizede gönlünüzdekini nasip etsin inşallah ☺️
Beyzan BetulDuru12 selam benim oğlum da 23 aylık önümüzdeki ay 2 olacak kısmetse. Ben de 19+5 deyim. İkisi de erkek😀
BetulDuru12 Beyzan Sağlıklı uzun mutlu yaşları olsun ozaman ☺️🥰 Diğer oğluşunuzuda sağlıklıca kucağınıza alın inşallah