badehandeyldz Canım baş çevresinin önde olmasi normal doğum için zor oluyor kanala giremedi benim oğlum acil sezeryan oldum. Baş çevresi doğunca öyle bariz büyük değildi. Şimdi iki yaşında hiç kimseden başı büyük yorumu almadım (hani kuzguna yavrusu şahin görünürmüş belki ben fark etmiyorum diye sordum da bir kaç kişiye ve hep gorenler ne kadar güzel bir çocuk der Masallah) dediğim gibi tek sorun doğum oldu