Ortmenanne16 Papatya_1 yok yok şaka yaptım korkma o hale gelmedi zaten saçlarım gür kıvırcık ve belimde istesede 3 tel olmaz 🤪🤪🤪
satigul Papatya_1 10.haftamdayım benim de saçlarım felaket dökülüyor. Üstelik gebelik için folik asit ve balık yağı kullandığım halde.
Feyy Benimde ilk haftalarda tutam tutam döküldü hatta tırnaklarımda kırıldı kağıt gibi olmuştu doktoruma bahsettim multivitamin yazdı ondan sonra düzeldi şimdi nerdeyse sıfır dökülme var
minnakveben Papatya_1 galiba ictigimiz vitaminlerden kaynaklıymıs oyuzden bi süre sonra gürlesiyo folik asit etkisiymis bi tanıdıgım öyle söylemisti ☺️☺️
Papatya_1 minnakveben aslında ben folik asiti önce de kullandım ama gebelik ve ilaç etkisidir canım dediğin gibi çarşamba dr gidip soracağım sizi de bilgilendiririm ☺️