Ymsa açlık sınırını bazı doktorlar 95 bazıları 100 kabul ediyor bir iki birim fazla olması sıkıntı değil ama toklukların oldukça iyi ama kaçıncı saat bakıyorsun ? 1.saat 140 2.saat 120 nin altı olması lazım. Mesela benim doktorum 140 bile istemiyoruz 1.saati de 120 istiyoruz dediği için ben aşırı zorlanıyorum. Tansiyonunun düşmesi şekere de bağlı olabilir ama neden bu kadar heyecan yaptığını anlayamadım