A1994 bence normal tokluk için 140 üstü olunca takip edilmeli demişti doktorum sizin iyi ,kahvaltıda bal reçel tarzı şeyler tüketmeyin derim,çok tatlı ihtiyacınız oluyorsa yogurtun içine kayısı veya incir olabilir deneyin baya iyi geliyor ,☺️ ben de diyetle devam ediyorum her gün ölçüm yapıyorum zorlandım ama alışmaya başladım 😊