RuzgarinAnnesi35 World benmde cok oluyo yaaa akinti ama agrim sizm yok hicc canim bu haftalrda gitinmi hic doktora bebisin kilosu kacti Çarşamba gidicem merak ediyorum 😂
Eylul2107 World çatı ağrısı ne anlama gelir acaba benimde gece agriyo orasi sabahtanda bel agrimdan sag sol dönüyorum birde yesil akinti enfeksiyon derler baktrdnzmi
World Eylul2107 son haftalarda önce geceleri sonra yürürken gerçekleşen pelvik ağrısı bende ki. Sanırım bunun adı çatı ağrısı 🤦🏻♀️ Çok antbyotik ve fitil kullandım ama hep tekrarladı. En son kültür testi yaptırdım temiz çıkınca doktorum bunun olacağı bu demekki, boşver dedi.
Eylul2107 World söylediğiniz seyler bende oluyor sıkça ozellikle iki üç gündür öyle , az kaldi bol su icin benimde acik sari krem gbi akinti oluyo gunde bi iki defa idrar testi yapmistk birsey ckmadi
Aysenur05 Ezgihuma evet aldık 38+3 verdi günü bebeğin kilosu haftası ile uyumlu ama başı hep 1 hafta önde gidiyordu doktorumda normal doğumu bekleyelim istersn dedi ama yırtığın olur demişti bnde sezaryn istedm bu yüzdn
Ezgihuma Aysenur05 benim ikinci doğumum , ilki sezaryen buda öyle olcak bakalm bize hangi günü verecek doktor . Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
medosegemira Vajina agrısından baska agrım yok şükür bugün kontrolden geldim tam net gün vermedi 🤦♀️ 1martta corona testi yapıcaklarmış 3 4 5 mart hangisi olursa dedi sanırım tam 1inde belli olcak herkes tam tarih aldı ben kaldım🤣🤣
alininannesii Ben 35+3üm yalancı sancılarım başladı hani şu doğuma hazırlık diye nitelendirilen, sizce ne zaman doğum olur? Tahmin yürütebilir misiniz, ben normal olsun istiyorum dedim doktora ama korkuyorum da bir yandan
RuzgarinAnnesi35 alininannesii benimde arada oluyo canim ne zmn gelicekler belirsiz bu haftalrda gelmesinlerde