Bebisim12345 heyecanlibekleyiss benimkire 27eylul yani sezaryan olucam buyuk bi ihtimal ogun olucam😍🥰
Kuzucccum Tuugcee doktorum 2hafta sonraya verdı Ozman gel yapacağız dedı bakalım . Siz yaptırdınız mı
Tuugcee Kuzucccum bende bu cumartesi gideceğim ozaman yapılacak bakalım perşembe gitmiştim muhtemelen Buda kont sayılsın diye çok ileri tarihe atmak istemedi
Kuzucccum Tuugcee yanı ıyı yapmışsınız hayırlı sonuçlar alırısnız ıns 🙏 kaç günde çıkıyor sonuçlar bılgınız var mı
Tazebirannecik Bizde 9+5 iz 🥰 17 eylül gözüküyorr Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin meleklerimizi 🐣🐣
Gzmclb1 Gamzeyuksel benimde 24 eylül görünüyor bakalım ama gerçekten çok uzun zaman nasıl geçecek acaba merak ediyorum
Sedamurat Gamzeyuksel 4 eylül allahın izniyle inşallah sağ salim alalım kucağımıza bebeklerimizi 🤲🏻🤲🏻💙
HHA Gamzeyuksel 9+5 im canım bende 8 Eylülemi denk geliyor senin benim 18 eylüle denk geliyor senin 16 falan olması gerekmiyor mu🤗🐣😇