momof3 telaşa kapılmayın diyeceğim ama çok zor biliyorım ben de progestan kullanıyorum. Stres yapmamaya çalışın ki bebeğiniz etkilenmesin😊🌸 mümkün olduğunca dinlenmeye çalışın, günlük en az 3lt su tüketin. Bir de uzanırken aynaların altına yastık koyun. Ne güzel bitmiş kanamanız hem inşallah perşembe günü güzel haberlerle dönersiniz🤲❤