Neden sadece sure ismi olarak düşünüp buna takıldınız anlamadım..
Oysa biz hiç o yönden düşünmeyip anlamını sevmiştik..
Sure ismi konulamaz diye de bir kaide yok zaten yeterki anlamı uygun olsun..
Soruma yanıt verenlerin hepsi hamile ise çok şaşkınım inanın..
Hepimiz anne olacağız inşaAllah lakin cevaplardaki usluplar çok üzücü..
Heleki hamileliğin hassas bir dönem olduğuna şahid olup yaşarken..
Saygı mühim şey..
Beğenmeyenlere saygı duyuyorum, güzel düşünenlere de teşekkür ediyorum..
Hayrlı günler..