insirah Merhaba.. Cinsiyetimizi yeni öğrendik..Önceden beri bir kızımız olursa İnşirah koymak istiyorduk.. Sizce nasıl ? Bütün isimler bitmiş gibi aklımıza başka bir şey gelmiyor..🙈☺
Elif5361 insirah yani Aysu Pelinsu asel lila isimlerinden iyidir diye düşünüyorum 🥰 hem inşirah süresi de var bence güzel 🥰
Nazli34 insirah güzel ama gerçekten zor bi isim canım. Asel, melinay, esila. Bunların anlamlarıda çok güzel bak istersen. Biz de ikra düşünüyoruz cinsiyetimiz netleşirse
Mom_4 insirah ınşırah bence güzel bı ısım ve en güzelıde Insırah suresı var yanı dını ve güzel ısım 😍Kalbınızden geçıyosa koyun bence
Burcu4135 Elif5361 cocugunuz icin ileride bence sorun olur telafuzu acısından. Ayrıca sure ismi ben bu tarz isimlerin konmasına acıkcası hos bakmıyorum. Cocuga agır gelir derler bazı isimler icin özellikle kuran da bulunan isimler icin. Cocugunuza agırlık yüklemeyin.
Elif5361 Burcu4135 Bunu ben kendi çocuğuma koymayacağım benim bebeğim erkek 😊bende sizin gibi yorum yapanlardanım .Ve size hoş gelmeyen başkasına hoş gelebilir yani millet eliz asel Asya koyarken hoş karşılanıyorsa bence kurandan süre ismi de tercih edilebilir herkesin kendi bebeği ağır gelen isimler diyorsunuz ama hangi isim hafif ki ?
Krizantem_ insirah İsim olarak bana garip geldi ama İnşirah Suresinde geçen Yüsra ismini düşünebilirsiniz anlamı kolaylık demek 🥰
Mom_4 insirah bunu kımseye söylemedım ama sana fıkır vere bılırım benım aklımda bı ısım var Asenat nasıl????Hz.Yusufun (s.a.s.)ılk eşının ısmı….O olmasazsada Asena ……Asenat Asena hangısı güzelse bı düşün derım😊
merve1212- Anlamı harika ama telaffuzu biraz zor gibi. Ben kızım olsaydı isimlerinden biri Ferah koymak istiyordum 😊 anlam olarak o da benzer sanki, belki ilginizi çeker
Busra34ybg insirah anlamı çok güzel evet ama telafüz etmesi baya zor hayatının belli yerlerinde mutlaka zorlanır yanına ikinci bi isim de koyabilirsin illa inşirah olsun istiyorsan en azından alternatif olabilir
Burcu4135 Elif5361 ben yanlıslıkla sizi etiketledim sanırım kusura bakmayın. Yazımın basında telafuzu zor bir isim sıkıntı yasar demiştim. Cocuklukta okulda arkadas arasında telafuzu acısından dalga gecen dahi olur, isim koyarken cok düsünmek lazım.
Sita3434 insirah çok güzel ancak telaffuzu zor çocukluk dönemini gözardı etmemek lazım bir çocuk için isminin telaffuz edilememesi bazen çocuğu etkiliyor naçizane fikrim ☺️
2melek_annesii insirah bence çok güzel önemli olan anne babanın begenmesi ayrıca söylemesi hiçte zor degil ve inşirah suresinin olmasıda ayrı güzel 😊
Elif5361 Burcu4135 Çocukla dalga geçen isimler Barlas Atlas Ege pelinsu daha komik bence 😂saygı duyuyorum kim ne isterse onu koysun herkesin kendi bebeği 🥰soruyu sorana da nacizane fikrim anne baba ne isterse o dur başka fikre ihtiyaç yoktur ☺️Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Sumeyye5821 insirah Yüsra da olabilir bn onu koymayı düşündüm sonra vaz geçtim Yüsra da inşirah suresinde geçiyor diye söyliyim dedim 🤗