Mahurunannesiolmakistiyorum canım benim oldu ama ben doktora gidiyordum tedavi gördüm ağrım kasıklaırm nasıl ağrıdı etken gebelik testi yaptım çıktı doktora gittim değerim çok düşük çıktı doktor alttan muayene etti sonra benim adet okurmuş gibi kanamam oldu doktor kimyasal gebelik geçiriyorsun dedi 1 ay ara verelim dedi meğersem o zamanlar yemi yeni oluşuyormuş heveslendirmek istemem seni inşallah senin de olur rabbim gönlüne göre versin içinde kalacağına yap hayal kırıklığına inşallah uğramazsın 🙏🏻