Mahurunannesiolmakistiyorum tabiki herkeste farklı belirtileri oluyor ama ben hamile olduğumu şansa öğrenmiştim. Kesinlikle adet olacağımı düşünüyordum, çünkü adet ağrım fazlasıyla vardı ve adet öncesi hep koltuk altımdan meme dokularım ağrıdığı içinde adet olurum diyordum. Hatta eklem ağrılarım da var diye ben korona olduğumu düşünmüştüm 😄 birden dedim test yapayım, yaptım adetime daha altı gün vardı silik çıkmıştı. Sonrada birkaç test daha yaptım pozitif olduğu kesinleşti. İnşallah gebelik sende de vardır canım iyi güzel düşün