Kızlar bir sorum olacak ben 34+2 günlük hamileyim dünden beri bebeğim karnımın sağ tarafına gelip orta toplanıyor böyle neden olur bilen var mı korkmaya başladım doktorunda 1 hafta raporluymuş haftaya zaten kontrol var tecrübeli olan anneler yardımcı olabilir misiniz rica etsem 🙏🏻 (Elimi felan koyunca hareket ediyor ama)